Sunday 25 March 2012

..Rings..

Arini aku ke kedai Emas untuk amik cincin yang aku bli semalam..cincin tu saiz kecil dari saiz jari aku..so dorg kena la besarkan cikit..jnji ngan budak kedai tu nk amek kul2 arini pas abes keje..


Mari kite lihat...bnda yang aku x rancang nak beli da terbeli sebab ianya murah..dan rasa sayang pula ntok dilepaskan...huhu...tup2 jadilaa aku beli 3 bentuk cincin arini..huhuhu..2 tu cincin aku punyer, yang silver tu opismate punyer,.
-_-
Ni yg 1st aku bkenan..tp mm mcm mahal cikit la..
rm980 tp die bg aku 800 je plg less..mm kena bijak ni..hehe walaopn my future hbby yg bayar, tapi kite ttp kena wat pilihan yang bijak kn..budak kt kedai tu ckp lg cntik klo yang pmata 1 jer kt tangan aku..huhu mm so aku try cri yg laen..pening kepala nk pilih..hmm..



Yang belah kiri ni cincin yg aku baru jumpe jap td then teros bli sbb murah n walaupn 2nd,tp msh cntik n bkilau.huhu..yg kanan tu silver tp chanteek kn..alaa2 mak datin gitu sbb cncin ni besar..

Then ni pilihan aku..cincin permata sebiji atas tu yg simple tp ttp cntik.! harga pula lebih murah berbanding pilihan 1st td..-_-





No comments:

Post a Comment