Tuesday 19 June 2012

Tlg aminkan ntok saya..-_-

Mlm ni aku terjumpa satu doa ni...aku baca dan aminkan...masa baca doa ni..betullah dalam hati kecil ku ini punya rase yang tak boleh digambarkan..sungguh sayu kwn2...sedih sekali rasenya.. 
Ntah kenapa..air mata ini laju berjurai jatuh tanpa aku pinta......-,_- 





Doa buat bakal suamiku insyaallah..
Bismillahirrahmanirrahim…
Ya Allah,
Ampunilah segala dosanya,
Peliharalah seluruh anggota keluarganya,
Berkatilah seluruh kehidupannya,
Sejahterakanlah tubuh badannya,
Terimalah segala ibadah dan perjuangannya,
Dan tuntunilah setiap langkahnya.
Ya Allah,
Walau ku tidak tahu siapa gerangannya,
Inginku titipkan sedikit harapan untuknya,
Jadikan dia seorang yang mencintaiMu lebih dari segalanya,
Seorang penyambung perjuangan rasulMu yang setia,
Seorang anak yang menghormati kedua orang tuanya.
Ya Allah,
Peliharalah ikhtilat dan hatinya,
Jauhkan segala gangguan yang merosakkanya
Agar dia menjadi hambaMu yang bertambah kesolehannya
Hanya engkau sebaik-baik pemelihara.
Ya Allah,
Kelak, izinkan aku sebagai ‘Qurratul ain’ terbaik untuknya,
Dan satu-satunya sayap kiri buatnya...
Amiinnnn....

Semoga Allah s.w.t membuka pintu rezekiNya dan mempermudahkan segala urusan buat kita..amin..

2 comments: