Sunday 8 July 2012

Rase nak belajar sulaman bunga laah..

Pagi..huhu pagi lg ker ni?sbb aku baru bangun tido..so jadinya pagi lagi la kn..heheek...;p
aish..aku bkn bangun lambat tau..tapi malam tadi kite keje shift malam..so pagi ni baru tidoo...kul11 baru bangun..kejp je kite todoo tidoo kan..kan..


Bangun jer tido aku terus berbelog walkin' cari idea D.I.Y for wedd....dari 3-4 hari lepas lagi aku dok usha2, dok mencari2...pagi ni terjumpa lagi idea...hand bouquet la..goodie bag la,tote bag la.,sulaman bunga kat tote bag la...waaaahhh....sume rase macam kite nak buat sendiri...tapi mampu x..rajin x kite ni...?wajin ker? Walaoopun lambat lagi tarikh kawen dan xtahu bulan wape,,tapi rasenye pelan2 tu aku dah kena stat perah idea ni..penting ntok budget kawen kn.. 
oke insyaallah nanti kite try slow2 ye..klo aku rajin msti jadi punyer kan....huuuuu harap2 tangan aku ni lembut la untuk menjahit sume tu...




hmm nak sambung cari lagi...eh x,,nak g mandi dulu lah...>_<


k daaa.....=_<



4 comments:

  1. mm..haha..for sure i think u dulu kot darling..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn sama tarikh tau yang...kan u dh booked flight nk dtg cni ;)

      Delete
  2. hehe dunt wory lalink..ntok ari special tu mmg xblh la..i punye kn lmbat lg..maklumla..org laen nek erl,nek flight...cept smpai..i ni naek moto kapcai kot..tu lambt smpai destinsi..hahah!

    ReplyDelete