Saturday 11 August 2012

TUHAN jagakan dia...

Salam..
Tengah hari tadi aku dan housemate kuar cari baju raya...wah nak raya mstila kena cari baju raya kann...:)  mase dlm kereta tu..ttba terdengar lagu ni..besh lah lirik dia..
So teros ingatan saya melekat pd aWk..en.jOjo.so aku pun dengan gigih cepat2 taip lirik lagu ni and sent da lyric to him...ngeee...^__^ 
aipp gedik tol lah..!
Sampai rumah..aku try search lirik ni dan terus jumpe...
hehee..layan lagu ni jom..





Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku

Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetap setia kepadamu

Tuhan jagakan dia..
Dia kekasihku ’kan tetap milikku
Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku...







2 comments: