Monday 15 July 2013

demam cheesekut..!

salam n hye awk..!

semalam 14 hb besday abah..yeay hepi besday abah..
kebetulan pulak,skang kn musim demam cheesekut..baru pagi semalam aku terjumpa kt blog2..sume pakat dok try buat cheesekut..aku yang nengok ni..apelagi terliur lerr..tambah2 lagi bulan puasa kan.
semalam jugak pujuk en jojo tlg g belikan cheese kt tesco..ciap beli 2 ketul cheese lg..senang pasni blh wat lagi..hee tenkui dear..
pastu g pasr malam ngn die..abes la dlm 30inggit jgk..balik umh,terus buat cheesekut..
so semalam dengan gigih terus aku buat.menjadik! jadi bebuka puasa ngn cheesekut lah,skali celebrate besday abah..hihi dengan cheesekut je,xde kek..
alhamdulillah sedap,abah n ma suke walaupun kurang manis..aku letak 3sudu besar je susu pekat manis.!mm senang sangat buat cheesekut tu,sbb tu dengan drastik semalam jumpe resipi,ptg semalam tu jugak aku g buat nyer.haha
len kali aku share pic ye,..len kali buat kena tambah 1 bahan lagi and kena maniskan cikit agi..baru lebih cedap asenye..:) :)

No comments:

Post a Comment