Monday 16 May 2016

Sori..lama tinggal kamu...

Dear blog...maaf beribu lemon..lama sungguh tinggal kamu...huhuhu :'(
.
Aku masih disini..
.
Hidup sedikit bizi.
.
Cinta hati makin membesar.alhamdulillah..ok ok insha Allah nanti aku ceritakan yang mana sempat..
.
Suami sentiasa hensem di mata.kikiki.
.
Ma dan abah kesayangan juga alhamdulillah sihat walafiat.

Kerja macam biasalah.still shift ptg or pagi..ada masa kena jadi Mc untuk majlis..
.
Tahun ni tahun mencabar.
.
Aku sedang berjuang untuk bangkit dan baiki hidup kami..
.
Hidup dengan gigih belajar menimba ilmu marketing..
.
Apa yang aku reti buat,aku suka,aku cinta..itulah yang cuba aku kembangkan...
.
Sebarkan kecintaan pada seluruh insan lain.
.
Semoga usaha kecilku ini dapat terus berjuang untuk terus utuh di banyak simpang siur hidup yang ada.
.
Semoga Allah Pemilik seluruh Alam membantu dan memudahkan jalan buat kami..Amin ya rabbal alamin.

.
.psst..korang pening ka baca ?(: hihi

No comments:

Post a Comment