Monday 16 April 2012

musim fenin..

Sambil dok godek2 lappy and online facebook..baru ingat dah berhari juga aku x update belog..
bkn ape..sekarang ni banyak sangat benda yang nak di pikir..bilik baru aku itu perlukn perhatian yang lebih dowh..huhu skang hampir 60% da ciap..cuma jubin x pasang lg..cat pula harini baru nk wat base coat die...


Mase balik 4hari lepas,smpat la aku ngn dia ke kedai untuk sesi pemilihan jubin...lepas abis kerja pagi kul7 tu,aku teros blik kB..jojo pula mmg cuti jugak sebab hari pertabalan Yang diPertuan Agong kn..so pas breakfast kitorang teros ke kedai jubin and hardware.


Hoho akhirnyer dapat jugak cari  jubin bilik air yang aku berkenan..yang untuk jubin bilik tidur pula, si  dia yang pilih..klo agak2 cntik aku la tu yang pilih...hua hua hua...;p tema white,grey n black msih jd tema ntok pilihan jubin...aku harap sangat bile da ciap sume..biarlaa perfect gitu..huu...-_-  


Sekarang ni warna cat bilik pula nk di pikir...kt bilik ni ada banyak katalog cat..nippon paint, jotun, , kcc, seamaster,.bab cat ni adoi aku xtau nk wrna ape..tp yg pasti aku nak wrna yg soft, biar bilik nmpak luas,moden..tp ttp romntik..kikikih..
tp rasenye abang sepupu ku terror bab2 cat ni kn..?memang perlukan bantuan pakar cat pun untuk pilih dan tanya pendapat..huhu xpe aku  balik 21hb nnt kite bincang yek..;)


Nanti aku snap picture my new bedroom then upload  kt cini yer..:)



No comments:

Post a Comment