Saturday 22 September 2012

Aku terima nikahnya...

Salam dear...
ya..saya da dapat ini..sila jangan salah phm..bukan saya dah diakad nikah kan..:)

Tapi dengan rasa kasihnya en.jojo memberikan buku ~Aku terima nikahnya~ ini as a special gift for me..yeaah dis book really means to me.thanks a lot dear..!


Buku ini aku terjumpa secara xsengaja masa bulan ramadhan lepas..masa tu terbukak laman ustaz Hasrizal ni..masa tu tengah kabur2 dan tak pernah bukak laman ni lagi sebelom2 ni..so bila da jmpa,,rasa tercuit hati nak baca buku ni..

Apekah yang menariknya buku yang femes emes ni..?so aku bgtau la kt en.jojo yang aku nak buku ni..bila die tanya sape penulisnya..aku cakap..ntahla saifulislam rasanya..!die cakap nanti aku balik kg la kite g beli sama2..mm..
haa pastu xtau pulak aku yang dia akan pegi belikan awal2 malah ciap suh pekerja kt SMO tu bungkus cantik2 lagi sebelom aku balik kg aritu..huuu..waaah suprise..! >_<

Sengih manjang la aku..terharu tu haruslah..sampai menitis airmata ni sambil peluk buku tu..:') 
thee nak bukak bungkusan tu pn rase sayang tau...


Buku ni memang sangat2 sesuai  ntok yang korang yang ngah bercinta,ngah rancang nak kawen,yang ngah cari pasangan ke..atau baru melangkah ke gerbang perkahwinan ker... Eh silap2x,,semua manusia yang ada pasangan hidup perlu baca baca buku ni..banyak pengajaran dan ilmu yang dicurah dalam buku ni dan sgt2 bermanfaat...banyak kesedaran yang dapat  aku kutip.Niat aritu buku ni nak buat sebagai hantaran masa kahwin,,tapi lambat lagi lah kena tunggu kan..so aku redha jelaa baca dulu buku ni.. :p so kalau pasni nak kawen, kena cari buku menarik yang lain lah..

Aku da 2x abes baca buku ni..skarang buku ade ngn en.jojo..giliran dia pulak baca.,lelaki pun xterkecuali perlu baca,sebab buku ni bukan buku untuk perempuan je,tp untuk semua.. khatamkan buku tu sampai abes eyh..

so dear all..yang baru nak tawen tu, i suggest beli dan bacalah buku ni as a panduan hidup berumahtangga..comfirm x rugi.. :)



No comments:

Post a Comment