Tuesday 4 September 2012

Salam..

Semalam aku kerja shift pagi+mlm..tp pagi tu cuma ot jer sampai jam12 tengah hari aje..pastu gerak g kB ngn housemate n sepupu die..aku jd cam tourist guide ler..hihi
bawak spupu housemate jalan2 kt kB,bawak gi pasar Siti Khadijah beli batik sutera..,bergambar kt pintu gerbang,pastu g pantai PCB..weee jmpe pantai....
Sutera batik tu mmglah cantik..mmg xleh nafi..secantik harga2nye..i da mula simpan angan2 nk beli 1 yg corak rama2 tu..cantik sangat sebab ade batu2 permata lg..mm..konon nk g pasar tu 5 minit je..tup2 2-3jam jugak tersadai sebab terleka pilih kain sutera tu..tapi aku xbeli pun,housemate jer yang beli ntok makcik die yg pesan 7pasang.itu pun nak beli lagi..tapi masa xsempat..

Pas sopping sutera batik tu..kitorg bgambar kt pintu gerbang yang dekat ngan restoran Nasi Ulam yg fames emes tu..haa last dapat jugak aku bergambar kt pintu gerbang kt kb tu..heheh berposing macam pelancong asing padahal dok kt negeri sndiri je kot.yela, klo tiap kali kuar ngn en.Jojo..ajak die bgambar kt citu die xmo..malu katenye..sudahnyer bile gurls day out..haa amek ko berbmbar la puas2..buat2 muka xmalu selamba posing kt citu..>_<

Pastu baru la g mamam kt mC D..yeehaa GCB..kt McD pn smpat jugak posing..

Last baru kitorang gerak g pantai..macam sesi potograpi jer..hihi klakar tul..sampai kat k.krai jam8 malam.Malam tadi sambung keje malam..sampai telefon berbunyi pun susah nak bukak mata sebab mengantok dan penat yang teramat..hooo...
 
Mm nak konci gamba semalam x buleh lagi sebab aku guna komputer kt opis ni..nnt lah ye..
ok tu jer nk citer..daa.!




~doa hari ini:
TUhan..tolong jagakan dia untuk aku..aku syg dia..sgt2..
permudahkanlah segala urusan kami Ya Allah..
amin..:'(

1 comment: