Tuesday 8 May 2012

Baby cat saye da pegi jauh..T_T

Tuhan da amik dia dari aku..Allah bagi pnjam kejap jer..


haaa cedihhhh.......


tiskk..tiskk..






Kejadian aku off 3hari..ouh..
Sehari sblum tu aku jaga adik elok2..Aku bungkus mumu lam towel, lapkan hingus tiap kali hingus dia kuar...smpt lagi aku amek gambar dia mase dia tido tu..baek tul dia tido je...Mamam pun xnak..dia cuma bangun ntok isap susu mak dia je..pastu tido balik..
Malam tu dia tido ngan mak dia Mimo..baek jer berpeluk2..malah mase mumu da xade pagi tu pn,mimo msih lagi peluk erat anak die....sedih sangat tengok.....


 In memory...Mumu..ank Mimo, budak kecik yg baek..


1st day anak mimo lahir..lala,mumu & becky.proud mumi..!

 Cumel sangat tengok dorang tito..

Hehek..sy kakak yang baek..


Mumu baru bangun tito..da kena snap gambar..


Last day aku jaga dia..adik demam n selsema..aku da pesan adik kena kuat..adik kena sembuh..
tp..Tuhan lebih sayangkn dia...:'(
-i will always luv u.-
Tengah hari tu,,abah kebumikan adik kat bawah pokok belakang umah..lepas tu adik beradik die si Lala ngn Becky da xnak tido lam bekas die..Mimo pun same jgk..walaupn aku da tukar bantal lapik dorang dengan yang baru..still xnak tido citu jgk..mm dorang pun paham kan..Mumu da x ader..cian Mimo...

No comments:

Post a Comment