Wednesday 16 May 2012

yey ecOk da stat off day..!



Waahh...esok balik kampung...!eyyyahhh.....................................................................


Mcm da lame sangat jer tak dapat off day kan..huuhuu...memang pun..da 2weeks aku tak balik kg tau...sob sob..
tapi ecOk kak long balik tau ma..tiap2 ari kite counting day tepon ma, gitau kat ma aku nak balik..hahaa...apedaa..


Mase hari ibu aku,xdapat lah celebrate..hmm tapi mmg xleh celebrate pun kan?haram kn.. cuma aku anta msg ucap selamat je kat ma...kat dua2 mak lagi..ehh bile mase plak aku ade dua mak?huhuhu..bakal mak ok..(insyaallah klo Allah izinkan ia berlaku)....-_- 
Jojo pun same..anta kat dua2 mak jgk..haha..bile mak die reply..ayat yg same jer kitorang dapat..haha..oup ma copy paste jgk ek..

Esok pas abes keje kul7pagi, aku akan teros blik kb..petang insyaallah nk kuar g cari kaen langsir untuk bilik.tapi nak cari yang biasa2 jer kot,yang simple... then nnti aku nak jahit sendiri..mm jahit biase2 yang paling senang ..klo jahitan yang susah memang aku tak retilaah kan.. 
 ermmm...cantik nye...


.
haa.. ini cantik kan..??



Harap2 nanti akan jadi  secantik ini......hahaaa....berangan lg....>_<

No comments:

Post a Comment