Saturday 7 January 2012

6th. Jan. 2012..

SaturDay..


Ehem.. i already few days at Kuala Krai..cme back to my rumah sewa.. hari ni aku bkerja shif petang..so bermalas-malas di rumah la pagi ni..


Actually beberapa hari ni sangat la sibuk ke sana ke mari membeli itu ini untuk melengkapkan rumah sewa ni.Al maklumlah baru berpindah rumah kn.huhuh..kadang kuar ngn kereta homemate,kadang kuar dengan Ego aku..gaji bulan ni hanya di belanjakan untuk rumah sewa dan kelengkapan jer..hmm cuma satu jer lagi yang x ada,,iaitu meja makan.,perlu ke beli meja makan,,ke nk beli meja jepun jer?mm..tunggu la dulu..poket da ringan nieh..hahaa..


Menghitung hari unutk kembali semula ke kampung...wikwik...walaupun kampung halaman dengan tempat aku keje ni cuma 2jam perjalanan sahaja...tp oh terasa jauh juga tau..(: huuu..
Banyak benda sebenarnya nak share di sini tapi aku sentiasa di timpa penyakit ~kemalasan~
ouh di hospital ade ubat untuk sakit ni ker?heheh..;p 


Rase2 nye nasi yang aku masak tadi da ciap kot..Marilah kite ke dapur pula untuk memasak...bekalan untuk kerja petang nanti..sebenarnya kt Hos tu ade je kantin,,tp aku da muak dah dengan makanan kat situ..time2 rajin,aku akan memasak la..lg b'khasiat kn masak kt rumah dari makan kt kedai..huhuu..lagi pula...semangat masuk rumah baru la katakan...jadi wajinlaaa ke dapur kn..kuikui...:p


No comments:

Post a Comment