Sunday 1 January 2012

Jan.1st 2012..apekah meaning nyer..?

Salam...owkey2 dear...Arini aku mula stat bebelog nieh.heheh.. :p so psni da rongak laa aku punyer note yg aku tulis kt dalam buku2 aku tepi bntal tido aku tue an...hihi..:D
da lme terpikir nak uwat...tp ntoh ler...asek delay je...so rasenyer arini laa yang plg sesuai kan..
sbb nyer arini an nEw year2012...fuu....cepat jer setahun2 nie b'lalu kn..mmm..dan aku makin btambah tuo....hukhuk... T_T cedey tau i da makin tua..
Hari ni merupakan hari lahir bunda kesayanganku yg sgt2 laa aku cintai di dunia nie....so i wish her "Hepi blast besday my dear lovely mum...i love u soooo muuchhh...mama,u're da most important part in my life and the great person i've ever known.mmmUuaacchhh!!" and i dedicate dis song special for U...my mumi..jum2..lagu ini kite nyanyi same2 ntok bunda yer.. yeayy....!

No comments:

Post a Comment