Saturday 25 February 2012

2 weeks after..

Hampir 2 minggu berlalu, and my health is getting better..i'm no more feeling weak.
Begitu juga dengan kehidupan yang banyak di'update' dlm waktu 2 minggu ni..
2minggu lepas,,dengan penuh semangat dan rase ingin menyumbang kepada yang memerlukan aku ke lab hospital untuk menderma darah. 


Then evening tu, aku pening, sampai nampak bintang2..akhirnya aku tumbang dalam bilik air dan malang kepala pula terhantuk di lantai dan gigi pula tgigit bibir. Waktu tu aku sensorang kat rumah sewa sebab housemate balik kg..so beberapa detik yg mencemaskan berlaku..saat tu aku rasakan nyawa kat hujung tanduk dah..tp Alhamdulillah Allah masih memberi peluang..huhu..
-_-


 Kepala teros jadi benjol macam ada telor sebijik kt atas ni..adoii sakitnya sampaikan nk sikat rambut pun xbley..  :'( tp aku gagahkan diri juga ke hospital ngn motor snsorng..bawakpun slow jer..biase asek pecut je kn..then pegi kt unit kecemasan..doctor ngn MA check..so aku kena masukkan 1 botol air..die bg ubat dan dapat mc 2 hari.Then kepala lak doc ckp bengkak je, sebab x berdarah jadi xperlu xray..tp sampai arini kepala tempat terhantuk tu masih sakit lg camane..dekat 2 jam jgk aku tersadai kt dalam unit kecemasan tu.. 
Malam tu juga sepupu datang amik aku wat balik kg..ouhhh...

1 comment: