Thursday 15 November 2012

3 biji katil bujang da smpai

Salam..
Start from the next month,my housemate da xtinggal ngan aku lg.huuu dia da nak pindah balik nogori..Lepas setahun lebih duk cini, akhirnya dapat jugak dia posting,19 nov ni akan lapor diri kat Jab Kesihatan  Negeri, N.9.
Mm cedeyy.. banyak kenangan kite sesame kt cini kan..:( tinggal la i sensowang..so kena la i cari housemate baru kan..
So alang2 tinggal sorang dan rumah tu da bayank banyak kelengkapan asas..dan terdetik di otak geliga aku..tingg....hehee..rumah ni akan jadi rumah sewaan aku.then aku akan lengkapkan bilik di setiap umah ni dengan perabot asas such as katil,tilam,kipas,dan almari kecik tmpat letak baju..kat dapur tu semua dah lengkap..peti sejuk,dapur dan sebagainya..tV kat ruang tamu dah ada..cuma kt luar tu je xde sofa lg..emm perlu ker sofa..ke xperlu ye..mm nnti dulu lah tang sofa tu.yang penting setiap bilik tu lengkap. 
Dan 2 bilik yang xberpenghuni tu akan aku carikan penyewa..dan aku akan up kan cikit harga sewaan tu.untung x untung pun..lepas setahun disewakan baru la akan balik modal kot.semalam beli 3katil dan 2tilam da nak cecah 900..blum lg di kira kos kelengkapan bilik ntok lain2 peralatan seperti kipas,almari..skang aku confius nk bg sewa wape..150 ke160 ke 180 sebilik? sebabnya,,semua perabot kat bilik tu aku baru beli,katil baru,tilam baru..semua baru..peti sejuk n dapur pun aku baru je beli thun lepas..kt umah ni leh kira ok la bg bujang..rumah pun baru n kawasan perumahan ni pun selamat dan masih kira baru gak la.pndek kata smua tiptop lah.haha.kalau aku tinggal sensorang pun macam unworthy jek..yela aku kan pantang asek balik kg je walaupun dapat sehari off..

ni la dia..katil die cantik sebab kayu solid. 2 bentuk yg sama.satu agi bentuk lain.yang len tu kot aku punyer.huu


Ni la ghopanya katil2 tu pas uncle kedai tu ciap pasang.bersepah semua kt ruang tamu.huu


No comments:

Post a Comment