Wednesday 28 November 2012

posting to Hospital Tumpat.wah rezeki!

Salam h hye kamoo2 sume...:D

Arini keje pagi..awal pagi,baru jam 7.10 pagi lg aku dah dikejutkan ngan kring3x dari kak waida..housemate baru aku..as a Pa kpd boss,mstila brita baru dia akan tau dulu kan..dan kebetulan plk brita tu psal aku..as housemate yang baik ati..^_^(hee tenkiu kakak.. sbb bgtau,,sorok2 die bwk turun surat tu g tunjuk kt aku..o_o),
ouh..Siti Nosapuyaa dapat tukar..ke Hospital Tumpat..mati2 aku xpcaya...beriya aku ingat die saje je nak maenkn aku pepagi nih kan..hUHuhu..rupenye bila dia bawk turun surat, tengok ade name aku..

saH!mmg betul ade name aku kat citu.mmg aku dah dapat bertukar laa...berkuatkuasa 1.Disember ni..dan pkp lelaki yang datang lapor diri semalam tu memang pengganti aku lh..beriya orang laen yang nak bertukar,aku plk yang langsung x peduli ni yang dapat dulu..wuwuwu....
Ape citer ngan katil baru, tilam dan kabinet tb baru ntok umah sewa tu sume?huuu naseblaa badan kan..rugi lg aku..-_-
Tp xapelah..mungkin ade hikmah di sebalik sume nie kannn...?Takdir ALLAH kan indah..:)

No comments:

Post a Comment