Monday 26 November 2012

Yumi & Yuyu hilang.. :(

Salam sume..hye..!
Pagi tadi balik keje kul7..
dalam kul 8pagi my mum's called. Mata baru jer nak terlelap..
Then ma ckp.."Long..yumi ngan yuyu dah xde.."
pelik jer ayat mum..then aku tnye laa.."ha xde pegi mane..??"
rupenya xade sebab hilang..kena curi..!ngan sangkar skali kena curik jugak....
haila camane la leh kena curi ni..ma ckp pagi2 subuh tadi ma ade terdengar bunyi motor benti dpn umah..bila jenguk tgk xde sape..rupenye inila jadahnyer..
eiy sape punyer keje la jahat sangat ni...apela budak2 zaman skarang ni perangai jahat sangat...
aishhh geram + cedih+sakit ati+wisau....
Apela baby2 aku mamam arini..?si penjahat yang kidnap baby aku tu kasi dorang mkn x..?bagi mkn ape?haa ciannyer dorang.... :'( mAne nak carik dorang.....
sape yang jahat sgt tue,tlg laa pulangkan balik yumi ngan yuyu aku tue... :'(

yuyu n yumi
gambar mase beraya ngan yumi..

Haaa...cedih..
Mm korang,,,sesape yg ade tjumpe/ternampak ngan yumi n yuyu aku kt memane..tlg gtau aku..

No comments:

Post a Comment