Wednesday 7 November 2012

Salam hye sume...

biasenya klo aku off balik kg ni..jarang sekali aku akan update blog..sebabnye malas bukak laptop dan terkial2 cari line tenet..yeahh line tenet kt kaw umah aku ni tersangatla xcumel dan menyampah..-_- banyak sangat pokok2 kayu kat cini kot..huu

Tapi pagi ni aku rase wajin bukak sebab buhsan taktau nk buat ape..eh laju pulak line tenet ni..boleyla update blog..sebenarnye xde la cite menarik sangat pun..
tau x mase 1st day aku balik umh aritu,aku terbawak balik kunci umah housemate aku..!pastu xpasal terpaksa die datang amik kt cini..drive 2jam semata2 ntok amek kunci umh...cian die..compem die bengang ngan aku kan..hihi..sowiii ssangat..i memang xsengaja.!apedaa aku ni..mm pastu aku tnggu la housemate tu kt kB.then bwk la die jenjalan lanje kfc..malam tu aku suh die tido umh aku jela..esok nyer baru balik Kk..

Kalau hari aku off dan en.jojo pun off jgk..mestila kerja aku kuar shopping, dating n jenjalan..duit ciput je tapi asek nak abeskan duit jer..naseb baik en.jojo setia je ngikut aku nk g memane..heheh cian die..tp waloupun gtu,still akn kitorg spent ntok saving jgk cikit..hee
Mm semalam smpat g jakeL..beli kain lycra (eh tul ke eja tu?) ntok buat anak tudung..4 wrna n 4jenis kain..aku bli 1meter or 1/2meter je dulu..sebagai permulaan..kn nk try dulu kn..klo beli banyak kang rugi..yela 1meter je da rm15 kot..itu pun yg hrga murh dah tu..emm klo aku bukak niaga inner tudung ade orng nak beli x ye??klo kat butik,harga inner tu mahal..heheh kebetulan,cousin aka my abang aku mmg ada amek tempahan mnjait inner ntok mak datin yg jual inner tu kat butik dia..so aku pun suh la Elo jaitkan ntok aku jugak..:D

Dan 2 hari lepas da stat sPM kn?ouh i wish selamat ber'Exam ntok adik2 yg tengah Spm taun ni..jawab soalan btul2 tau..baca ngan teliti dan enjoy ur exam.aku pun baru perasan spm ni da stat bile jiran aku xleh dtg umh sebab sibuk nak study katanye. Baru ingt nak ajak die buat cheese tart..heheh..

No comments:

Post a Comment